Boxík v kategoriích
Potřebujete poradit s Vaší objednávkou?

Kontaktujte naši asistentku
Po–Pá od 9:00 do 17:00 hod.

Hana
Olšarová
+420 774 612 423
h.olsarova@keraservis.cz

 

Máte na nás technický dotaz?

Kontaktujte našeho technika
Po–Pá od 9:00 do 17:00 hod.

Pavel
Maršálek
+420 602 233 100
p.marsalek@keraservis.cz

 

Nenašli jste u nás co hledáte?

Poptejte nás na Vaše zboží

Poptávky
a informace
Keraservis.cz

 

Jak vrátit zboží?

Zákazník je povinnen vracet zboží na adresu Výdejních míst v Praze a v Brně. Zde bude reklamačním technikem zkontrolována oprávněnost vrácení.
V PŘÍPADĚ REKLAMACE musí zásilka obsahovat:

  • reklamované zboží
  • přesný popis závady, doporučujeme zanechat i osobní kontakt
  • doporučujeme přiložit kopii dokladu o koupi (faktury) pro případnou identifikaci objednávky (zákazníka)

 

V PŘÍPADĚ ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY musí zásilka obsahovat:

  • kompletní nepoškozené zboží
  • originál dokladu o koupi
  • Vaše sdělení o úmyslu odstoupit od smlouvy
  • v případě dárkových předmětů musí být navráceno i toto zboží

 

Žádáte-li o odstoupení od smlouvy, dbejte na to, aby obalový materiál zboží nebyl zároveň vnějším obalem zásilky, neboť velmi často dochází ke znehodnocení tohoto obalového materiálu.

Informace ohledně Reklamací či Odstoupení od smlouvy naleznete v Obchodních podmínkách internetového obchodu eshop.keraservis.cz.

DOPORUČUJEME:

  1. Vyvarujte se nedostatečně zabaleného zboží. V případě poškození během přepravy nenese internetový obchod žádnou vinu.
  2. V případě více produktů, zasílejte je vždy v jedné zásilce. V případě více zásilek, upozorněte na tuto skutečnost v průvodním dopise
  3. Technik kontroluje závady uvedené zákazníkem. Proto buďte při popisu závady přesní. Vyvarujte se, prosím, popisu závady "vadné".
TOPlist